.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
يادواره سرداران و 150 شهید سنگرساز بی سنگر

به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس ، مراسم گرامیداشت سرداران و 150 شهید سنگرساز بی سنگر سازمان جهاد کشاورزی مازندران با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و یادگاران هشت سال دفاع مقدس ، مدیران و مسئولین در نمازخانه سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد.

به گزارش شمال نيوز ، در این مراسم مهندس عنایت ا... تورنگ رئیس سازمان جهاد کشاورزی طی سخنانی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس ، این ایام را موهبت الهی و حقیقت جاودانه برای کشور و مردم ما دانست و شهدا را کسانی خواند که به حقیقت مطلق رسیدند.

در ادامه این مراسم دکتر زواره از فرماندهان گردان مهندسی جنگ جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و از نویسندگان کتاب های این دوران طی سخنانی با اشاره به خاطرات خود در دوران جنگ تحمیلی ، یکی از بزرگترین و مهمترین مزایای برگزاری مراسم یادواره شهدا و هفته دفاع مقدس را برگشت به فطرت و خویشتن و بازگشت به مسیر الهی و فطرت بشریت دانست و افزود : علیرغم اینکه در جنگ و دوران دفاع مقدس بیش از 230 هزار شهید و یک میلیون جانباز را تقدیم این نظام کردیم اما دستاوردهای آن برای ملت جاودانه مانده است .

وی با بیان اینکه در همه دوران ها حق و باطل وجود داشته است گفت : هر چند هزار و 368 سال از واقعه کربلا و شهادت امام حسین و یاران با وفایش می گذرد اما این واقعه همواره به عنوان بهترین تابلو و الگوی بشریت و انسانیت بر تارک بشریت می درخشد و همه از آن تأسی می کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.14 seconds.